نفتگران در انقلاب 57 – پالایشگاه آبادان قسمت سوم

در تاریخ 22 مهر 1357 یعنی سومین شنبه بعد از شروع اعتصاب در پالایشگاه نفت آبادان برای گرفتن نتیجه نهایی از دست اندر کاران پالایشگاه آماده شده و جمع شدیم .
هیئت بررسی که از طرف ریخته گر رئیس پالایشگاه آبادان 15 خواسته ما را دریافت کرده و قرار بود بروند بررسی کرده و روز شنبه جواب بیاورند هم باید میامدند.  ماهم تعداد خواسته هایمان را از 15 به 17 افزایش داده بودیم همه منتظر نتیجه کار بودیم در اینروز مجدداٌ به پارکینگ اداره رفته آنجا نشستیم اداره کالا تقریباٌ نزدیک دروازه اصلی پالایشگاه ودر کنار خود انبارهای پالایشگاه همچنین اداره آزمایشگاه و اداره آلات دقیقه و نزدیک کارگاه مرکزی بود یعنی محلی بود که تردد زیاد و در جلوی چشم اکثر کارکنان پالایشگاه بود واین برایمان خیلی مهم بود که بقیه کارکنان هم ما را ببینند .
کارکنانیکه ما را میدیدند خبر ما را به همه جای پالایشگاه میرساندند و این برایمان خیلی مهم بود .در اینروز تعدادمان نسبت به روز اول اضافه تر شده بود  از قسمتهای مختلف اداره هم بما پیوسته  بودند بقیه کارکنان هم منتظر نتیجه این اعتصاب بودند.
در ساعت 10 صبح خود رئیس پالایشگاه و هیئت همراه او آمدند. همه به سالن کنفرانس رفتیم چون رئیس پالایشگاه در پارکینگ حاضر نبود بماند و ماهم نمیخواستیم تندروی کرده و خود را زیر سئوال ببریم.
 ریخته گر گفت که خواسته های اعتصابیون را بررسی کرده و ما خودمان آنهاییکه بما مربوط میشد را موافقت کردیم بقیه را هم به تهران برای جواب نهایی فرستادیم که به زودی نتیجه را بما خبر میدهند که ما هم سریعاٌ به شما اطلاع رسانی میکنیم شما بهتر است الان تا جواب نهایی برسد بروید سر کارهایتان همین را بدانید در این رابطه فضای مقامات بالا خیلی مثبت است . گفتیم ما با هم مشورت کرده جواب میدهیم . ما به این نتیجه رسیدیم که دارند وقت کشی میکنند که ما را خسته وایزوله کنند تابقیه که اینرا میبینند فکر کنند اعتصاب تمام شده و دیگر اعتصابی در کار نخواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر