جریمه ۱.۳میلیارد دلاری یک شرکت چینی برای نقض تحریمهای ایران قطعی شد
یک منبع آمریکایی از قطعی شدن جریمه ۱.۳ میلیارد دلاری شرکت ZTE چین به دلیل نقض تحریمهای ایران خبر داد.
روز گذشته دونالد ترامپ طی توئیتی اعلام کرد که این شرکت نه تنها ۱.۳ میلیارد دلار جریمه پرداخت کند، بلکه مقامات ارشد و هیأت مدیره آن نیز باید تغییر کند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر