دزدی باندهای رقیب در صنعت نفت ایران- قسمت نهم

این گزارش با استفاده از برنامه صفحه آخر تلویزیون صدای آمریکا(فارسی) تاریخ 24 فروردین 97 تنظیم شده است.
خب متهم دیگه ای که اسمش تو پرونده است و باید در دادگاه حاضر میشده ولی خارج از کشور هست.
 عمر کامل آل سواده یا السواده است مدیر عامل شرکت، نمیدونم اسمش هم عمر کمال محمود السواده یا عمر کامل آل سواده مدیر عامل شرکت دین که چندین بار به دعوت آقای شیرانی بصورت محرمانه به گفته نماینده های مجلس به ایران آمده و مهمان ویژه و خصوصی آقای شیرانی بود. سالها مشاور حقوقی مراد شیرانی در شرکتهای خارجی آقای شیرانی بوده شایدم الانم؟ 

یک متهم دیگه که رضا طباطبائی، بذارین من بگم که آقای رضا مصطفوی طباطبایی میگوید که دکل رو به سفارش شیرانی که مشاور مدیر کل تاسیسات دریائی بود من به واسطه یک هلندی پیدا کردم و حق دلالی ام را هم گرفتم. رضا مصطفوی طباطبایی نماینده شرکت دولتی نفت چین است در خاورمیانه، صاحب چندتا شرکت پیمانکاری دکلهای نفتی و حفاری در ایران هست. مصاحبه ای کرد فکر میکنم پارسال بود با روزنامه شرق و در اونجا گفت که دکل رو به سفارش شیرانی به واسطه یک هلندی پیدا کردم و حق دلالی ام را هم گرفتم از بعدش هم خبر ندارم کارم اینه و میگوید که شرکت دین از ابتدا متعلق به آقای عمر بوده و من هیچ مسئولیت در این شرکت نداشتم من فقط قراردادی با آقای عمر داشتم بعنوان اینکه مارکتینگ و فروش را برای شرکت دین انجام میدهم و تمام این قرارداد با هماهنگی و نظارت مدیریت اسبق شرکت تاسیسات دریائی یعنی دکتر طاهری مطلق و مشاور ایشان یعنی آقای شیرانی انجام شده است. رضا مصطفوی طباطبایی می افزاید من بر نمیگردم ایران چون قبل از این ماجرای دادگاهها و اینا آخرین باری که در ایران حضور پیدا کردم حدود ۳سال قبل بود، ۴سال پیش، پاسپورت من با توطئه ای ضبط شد افرادی که با هماهنگی آقای شیرانی این برنامه رو اجرا کردن درخواست ۱۰٪ از سهام مجموعه من را داشتند و شرح همه این اتفاقات به سمع و نظر دستگاههای نظارتی رسیده است. یعنی چی؟ میگم این داستان برای قبل از دادگاه هست شایدم ۵سال پیش میشه چون میرن ممنوع الخروجش میکنن وقتی میخواسته بیاد بیرون کیا؟ اطلاعاتی ها میگن ۱۰٪ زیر نظر شیرانی، میگن ۱۰٪سهام شرکتهات رو بده حالا شیرانی شریکش هست، ۱۰٪شرکتهات رو بده به فلان سازمان اطلاعات امام زمان تا ممنوع الخروجیت رو رفع کنیم. ....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر