مسئولیت رهبر در نابسامانی های نفت و گاز كشور- قسمت اول

این گزارش با استفاده از برنامه صفحه آخر تلویزیون صدای آمریکا(فارسی) تاریخ  14 اردیبهشت 97 تنظیم شده است.
وقتی آبان ۱۳۹۲ خبرگزاری رویترز گزارش مفصلی منتشر کرد از میزان ثروتی که خامنه ای روش خوابیده خیلی ها برآشفتن که این درست نیست خامنه ای علی وار زندگی میکنه, یک تخته پوست داره و نون و خرما میخوره و به شیوه امیرالمومنین علی علیه سلام و خونه اش محقر است و ساده! هم رسانه های جمهوری اسلامی گفتن هم آکادمیسینهای اتو کشیده رسانه های خارج از کشور که می خوان خیلی باصطلاح علمی قضایا رو ببینن و سیاست در نگاهشون هیچ دخالتی نداشته باشه و از این حرفا, چه بود گزارش تحقیقی رویترز؟
علی خامنه ای به امپراتور ۹۶میلیارد دلاری تبدیل شده و از طریق ستاد اجرایی فرماندهان امام بخش اعظم اقتصاد کشور رو کنترل میکنه. درآمد هیچ کدوم از شرکتهای نفت و بیمه و معدن و بانک و ملک و هیچی این ستاد قابل دسترسی نیست بجز اینکه در دسترس خود رهبر معظم باشه. خب یک همچین امپراتوری مالی اگر ملک تلق خامنه ای نیست ملک مطلق خامنه ای نیست پس چیست؟ وقتی هیچ کس جز خامنه ای نمیتونه در دخل و خرجش دخالت داشته باشه؟ وقتی هیچ کس نمیتونه هیچ حسابرسی ازش بکنه چون متعلق به شخص خامنه ای است و هرقراردادی که بسته میشه در این ستاد و هر درآمد میلیاردی که این ستاد داره همش زیر نظر  خامنه ای خرج میشه, یعنی اگر ثروت شخصی نیست پس چیه؟ میگین طرف پولش از پارو بالا میره دوتا کارخونه داره, ۱۲ هکتار زمین داره, یک برج داره تو فلان جا, یک ویلا داره نمی دونی چه ثروتی داره, خب حالا این یارویی که ما داریم صحبتش رو میکنیم چی داره؟
گروه توسعه انرژی تدبیر سهام دار ۸۰٪ تا ۱۰۰٪ انبوهی شرکت از جمله شرکت نفت پارس, شرکت صنعت نفت و گاز پرشیا, شرکت تولیدات پتروشیمی قائم بصیر, شرکت توسعه حفاری تدبیر, شرکت مهندسی نیرو, شرکت تولید نیروی برق آبادان, شرکت شیمیایی مدبران شیمی و... اینا همه مال یک هولدینگ هست.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر