دزدی باندهای رقیب در صنعت نفت ایران- قسمت یازدهم

این گزارش با استفاده از برنامه صفحه آخر تلویزیون صدای آمریکا(فارسی) تاریخ 24 فروردین 97 تنظیم شده است.
نشان دادن سند گزارش بازرسی
این گزارش سازمان بازرسی کل کشور همین جا نوشته. حالا سند مالکیت این شناور رو نفیسه محمودی گرو نگه داشته چرا؟ نمیده به ایران شناور رفته ایران تو آبهای ایران میتونه حرکت کنه ولی اگر بره تو آبهای بین المللی توقیف میشه چون سند ملکیت نداره، مالکیت نداره. چرا گرو نگه داشته نفیسه محمودی این سند رو ؟ چون با بازشدن پرونده دکلها کارهایی رو که شوهر خاله اش بهش داده بود ازش گرفتن شده بود گفتم ناظر ساخت و تعمیر دکل و این رو عرض کردم در گزارش اطلاعات سپاه آمده. یکی از دلایل مهمی که برادر نفیسه مهدی محمودی رو ۲۶ماه در زندان اطلاعات سپاه نگه داشت این بود که نفیسه محمودی سند مالکیت شناور بوآی رو بفرسته ایران که ظاهرا تا اونجا که من خبر دارم نفرستاد و آقای مهدی محمودی برادر نفیسه هم آزاد شده. نفیسه محمودی قبل از اینکه این پرونده باز بشه شاید بعنوان تفریح چون میگم بعنوان تفریح آخه نیاز مالی ندارن اینا که رستوران باز کنن، یک رستوران باز میکنه تو هلند در شراکت با کی؟ ببینین روابط رو در شراکت با محمد مقدم پسر سیدعلی مقدم یار سعید طوسی و مسئول روابط عمومی بیت رهبر معظم.

بله این رستوران ماندانا رو برای خودشون بستن وقتی پرونده باز شد حالا من نمیدونم راه پولشوئی بوده میگم بیاین بگین، خودتون بیاین بگین.
چون اینجور کارا تو یه همچین باندهای پولی و مالی و انتقالات غیرقانونی معمولا برای پولشوئی است رستوران باز کنیم ... خب باری با نفیسه محمودی بعید کسی کاری داشته باشه البته ایشون بدلیل پیوند خانوادگی شون با رهبر معظم تو همون هلند که هستن در عافیت زندگی میکنن. ببینین هزار فامیلی که مملکت رو به باد میده و داده چه جوری شکل میگیره؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر