تجمعات مشترک و دامنه دار کارگران پیمانکاری پتروشیمی ایلام

 طی یک هفته گذشته، همه روزه، کارگران پیمانکاری فازهای ۲ و ۳ پتروشیمی ایلام که درآستانه بیکاری قرار دارند ومتقاضیان کارشهر چوار برای اشتغال مقابل مجتمع تجمع اعتراضی برپا کردند.این اعتراضات منجر به تعطیلی فعالیت های پروژهای پتروشیمی ایلام شد.
بنابه گزارش رسانه ای شده در تاریخ ۹ اردیبهشت ۹۷، مدیرعامل پتروشیمی ایلام گفت: فازهای ۲ و ۳ پتروشیمی ایلام شامل واحدهای الفین و گوگرد زدایی در مراحل پایانی کار قرار گرفته و بزودی کار اجرایی آن تمام شده و امسال به مدار تولید افزوده می شوند.
مهندس فرهاد دانشی ممقانی با بیان اینکه تجمعات مردم و کارگران در مقابل پتروشیمی در خصوص اشتغال افراد منطقه است، اظهار می دارد: بهترین راه کار برای اشتغال نیروهای کار، ایجاد صنایع پایین دستی و صنایع تبدیلی در منطقه است که مسئولان استانی بایستی شرایط برای ورود سرمایه گذاران به استان را تسهیل کنند.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام با اشاره به استخدام ۸ نفر در آتش نشانی مجتمع و اعتراض مردم به این استخدام، ادامه می دهد: برای استخدام در بخش آتش نشانی، فراخوان داده شد و تعداد فراوانی ثبت نام کرده که پس از غربالگری و برگزاری آزمون های مختلف، ۲۴ نفر شرایط استخدام را احراز کرده که از بین آنها، ۸ نفر برتر پس از گذراندن مراحل علمی و عملی آزمون و عبور از مراحل سخت آن، در آتش نشانی مجتمع استخدام شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر