مسئولیت رهبر در نابسامانی های نفت و گاز كشور- قسمت سوم

این گزارش با استفاده از برنامه صفحه آخر تلویزیون صدای آمریکا(فارسی) تاریخ  14 اردیبهشت 97 تنظیم شده است.
نشان دادن سند صورت جلسه بررسی منابع مالی طرحهای توسعه ای میدان گازی پارس جنوبی
این صورت جلسه بررسی منابع مالی طرحهای توسعه ای میدان گازی پارس جنوبی هست با مهر فوری محرمانه به امضای احمد قلعه بانی مدیر عامل شرکت ملی نفت, رستم قاسمی وزیر وقت نفت در دوران احمدی نژاد.
من نمیخوام باز برگردم به دوره احمدی نژاد, این سند برای روشن شدن چند موضوع اهمیت کلیدی داره, به این دلیله که این سند رو آوردیم یکی اینکه این اولین سندی است که نشون میده نفت ایران از راههای قاچاق فروخته میشه توسط سپاه و نیروی انتظامی و دیگران.
دو: این سند اجازه میده به زیرمجموعه های شرکت نفت به اسم نیکو که نفت بفروشن درحالیکه طبق قانون آقایون تنها مرجع حقوقی و قانونی برای هر قرارداد با هرشرکت خارجی فقط معاونت امور بین الملل و بازرگانی و وزارت نفت  هست. اینا اومدن یک ستاد ویژه اقتصادی درست کردن اون موقع که زیر نظر رهبر باشه و به هرکس بخوان ثروت مملکت رو بدن, بدن او بفروشه مثلا. یک اهمیت دیگری که داره این سند,
صفحه سایت وزارت نفت
ببینید این معاونت امور بین الملل و بازرگانی هست و الان دکتر امیر حسین زمانی نیا رئیسش هست که هر قراردادی با هرشرکت خارجی در مورد نفت و گاز  و میعانات گازی بسته بشه باید زیر نظر این, قانونا باید زیر نظر این بخش بین الملل و بازرگانی انجام بشه. خب, منتهی همه اینها کشک هست تا آخر برنامه خواهید دید. همه اینا کشکه هر قانون مجلس فلان بهمان همه اینا کشکه, همه اینا کارگزارن همه حقوق بگیرن. یک نفر فقط تصمیم میگیره یک نفر حکومت میکنه و یک نفر خرج میکنه تمام هزینه زندگی مردم در دست اوست.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر