درباره کلیپ یک جوان با فوق ليسانس مهندسي نفت که در كنار خيابان گلفروشي ميكند


در فيلمي كه روز گذشته در صدای نفتگران ایران مشاهده کردید يكي از جوانان ايراني كه داراي فوق ليسانس مهندسي نفت ازدانشگاه صنعت نفت است بدليل اينكه وزارت نفت او را استخدام نكرده  و گفته است كه جائي براي كار او ندارد مجبور شده كه براي گذران زندگي خود به گلفروشي در كنار خيابان روي بياورد.
اين هم يكي ديگر از فجايعي است كه حاكميت آخوندها بر ميهن ما تحميل كرده و صنعت نفت را كه از ديرپا ترين و گسترده ترين ومهمترين صنايع ايرا ن بوده است اينگونه به ويراني كشانده است.
در ابتداي انقلاب ضد سلطنتي صنعت نفت را مهندسان وكارشناسان وكارگران ماهر ايراني تماما خودشان اداره ميكردند اما بتدريج با تثبيت قدرت آخوندها اين روند رو به فروپاشي نهاد و بهترين متخصصين ومهندسين ايراني مجبور شدند كه شركت نفت را ترك كنند .سپس ضربه جدي به صنعت نفت با موضوع خصوصي سازي  شروع شد  وسپاه پاسداران براي اينكه به غارت صنعت نفت بپردازد طرح خصوصي سازي را پيش برد كه حاصل آن ورود شركت هاي متنوع خارجي به داخل ايران و بيكار شدن اجباري جوانان تحصيلكرده  ومتخصص ايراني است . همانگونه كه اين جوان متخصص ايراني بوضوح در كليپ توضيح ميدهد كه جاي او را افراد چيني و ساير شركتهاي دون پايه خارجي پر كرده اند .اينهم گوشه اي از ضربات جبران ناپذير حاكميت آخوندها بر صنعت نفت ايران است . كشوري كه مهندس فوق ليسانس نفت آن در كنار خيابان گلفروشي كند معلوم است كه وضعیت بقیه کارگران و زحمتکشان چگونه است.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر