نامه یکی از پرسنل شاغل در عسلویه چهارشنبه 16 خرداد97

راستش نمیدونم باید به حال خودم و شاید هزاران نفر شاغل در منطقه عسلویه که شرایطی شبیه من دارند بخندم یا گریه کنم
توی کانال دیدم که نیروهای تعمیرات پالایشگاه آبادان  بابت حقوق معوقه اردیبهشت ماه معترض هستند.
باید به اطلاعتون برسونم که ما نیروهای پیمانکار شاغل در فاز 22،23،24 پالایشگاه گازی عسلویه بعد از گذشت 16 روز از خرداد ماه هنوز حقوق اسفند ماه سال گذشته، عیدی، سنوات، حقوق فروردین و اردیبهشت امسال را دریافت نکردیم و طی آخرین خبر به ما گفتن که اگر وضعیت به همین منوال باشه پولی برای پرداخت حق بیمه ما هم ندارند.

وقتی هم برای دفاع از حق خودمون چیزی میگیم پاسخی که میشنویم اینه :" همینه که هست، میتونی بمون، نمیتونی تسویه حساب کن"
حالا شما بگید با این وضع اشتغال و کار و وضعیت دریافت حقوق آن هم به شکلی که به هر نحو ممکن از سر و ته حقوقمون میزنن و ازش میخورند، باید به حال خودم بخندم یا گریه کنم؟!
x


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر