مسئولیت رهبر در نابسامانی های نفت و گاز كشور- قسمت هفتم

مسئولیت رهبر در نابسامانی های نفت و گاز كشور- قسمت هفتم
این گزارش با استفاده از برنامه صفحه آخر تلویزیون صدای آمریکا(فارسی) تاریخ  14 اردیبهشت 97 تنظیم شده است
همین گل سفید دوره ای که زریبافان رئیس بنیاد شهید بود در دوره احمدی نژاد, رئیس شرکت شاهد بود از مهمترین شرکتهای زیرمجموعه بنیاد شهید. نماینده شرکت شاهد یعنی همین گل سفید, نماینده گل سفید در امارات ناصر محمدسیدی بود که تو تهران هم گفتم یک صرافی داشت و داره به اسم صرافی گارانتی تو خیابون ایران شهر. کلی شرکت داره آقای سیدی از جمله زرین تجارت پرشیا که از جمله شرکتهای پوششی است برای جابجا کردن پول. امیدوارم معلوم شده باشه که چرا ناصر محمدسیدی رو زریبافان و گل سفید معرفیش میکنن و چرا ۵میلیارد و ۴۰۰میلیون دلار چندسال تو حسابش تو دبی بوده و باهاش کار کرده و کجا رفته؟ هم اون پول هم سود اون پول کارهایی که باهاش کردن کجا, چی شده؟ چرا دولت روحانی هیچ اسمی از این سیدی که معرفش معاون سخنگوی دولت روحانی است نمیاره؟ ولی بابای بابک زنجانی رو درآوردن؟
مصاحبه تلویزیون رژیم با زنگنه
مجری: اساسا, ما تو کشور قانون داریم دیگه هر نوع درآمد دولت باید بره تو خزانه بعد با یک ساز و کاری هزینه بشه این یعنی چی که ما مثلا نفت بدیم به یک عده برن مشکل شون رو حل کنن.
زنگنه: نه این نبوده نفروختن, نفت بهشون دادن که بخشیش اینه همه مطلب این نیست, بخشیش این بوده که نفت دادن که برن بفروشن پولش رو بدن, پولش رو ندادن 

مجری:‌ آخه جاهای دیگه هم نفت بردن فروختن
زنگنه : نه حالا اون بحث دیگه است ولی این موضوع آقای بابک زنجانی این بوده که نفت رو بفروشه بخشیش هم از پولهای دیگه دادن همش هم نیست بخشیش هم از پولهای دیگه دادن
مجری: یعنی چی از پولهای دیگه؟
زنگنه : پولهایی که بوده وامهایی که به وزارت شرکت نفت داده بودن برای اجرای طرح هاش بخشیش رو از اون پول دادن که بده به پیمانکاران این پول رو باز خورده.
مجری: خب خودشون میدادن به پیمانکاران چرا به اون دادن؟
زنگنه : مثلا یک بانک بی اعتباری این درست کرده بوده این داستان خیلی داستان سوال برانگیزی  هست 
مجری: میشه یک خورده توضیح بدین برای مردم
x

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر