اعتراض کارکنان شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی از مدیریت ۹ ساله خود


 کارکنان شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی بندرامام با ارسال پیامی خواستار تغییر مدیریت خود شدند.

این کارکنان اظهار داشتند: علیرغم مدیریت ۹ ساله مدیرعامل آن شرکت متاسفانه هر ساله شاهد کاهش حقوق و مزایا هستیم و علاوه بر این، ایجاد اختلاف طبقاتی میان کارکنان رسمی، قرارداد موقت و ارکان ثالث در این شرکت سالانه بیشتر میشود.

جناب آقای ربیعی مدیرعامل محترم هلدینگ خلیج فارس چرا به نیروی انسانی در شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی رسیدگی نمیکنید، ۹ سال است محصور یک نوع تفکر شده ایم، کار بجایی رسیده است که حتی نور چشمی های مدیریت (پرسنل رسمی و مدیران آن شرکت) از مدیریت ایشان ناراضی هستند.

همچنین کارگران شاغل در شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی در محدوده منطقه ویژه اقتصادی بندرامام از شرایط نامساعد زندگی خود در کمپ‌ها، ابراز نارضایتی می کنند.

یکی از این کارگران گفت: در گرمای بالای ۶۰ درجه مشغول کاریم. ما در زمان استراحت و خوردن غذا هم فاقد امکانات مناسب سرمایشی وگرمایشی هستیم و این موضوع بسیار ما کارگران را تحت فشار قرار داده است.

او گفت: ایا سزاوار است کارگرانی که در شرکت‌هایی همچون مخازن و پایانه‌ها کار می‌کنند، از حداقل‌های زندگی محروم باشند.
او افزود: آیا به نظر شما و براساس آنچه در تصاویر می‌بینید؛ در دمای ۶۰ درجه بندر ماهشهر این کانکس‌ها با این کولرها خنک یا در زمستان با این شوفاژها گرم می‌شوند؟

این کارگر مخازن و پایانه‌ای پتروشیمی بندرامام با بیان اینکه این رفتار با کارگران درست نیست، خطاب به مسئولان استانی گفت: این تصاویر گوشه کوچکی از مشکلاتمون در کمپ‌ها را نشان می‌دهد، حالا بماند که چندین پست نگهبانی توی این هوای ۶۰ درجه کولر ندارند. پس این همه درآمد کجا میرورد؟ این همه بارگیری و تخلیه‌ کشتی‌ها کنار اسکله‌ها چه می‌شود؟ مگر یک کولر خریدن برای کارگر چقدر هزینه می‌برد؟ زمستون با مشکل سرما مواجهیم و تابستون با گرما.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر