کاهش محموله‌های ارسالی از ایران به اروپا

کاهش محموله‌های ارسالی از ایران به اروپا
خبرگزاری بلومبرگ نیز طی گزارشی نوشت: محموله‌های ارسالی حکومت ایران به کشورهای عضو اتحادیه اروپا به یک‌سوم کاهش یافته است. بلومبرگ با استناد به گزارش آژانس‌های اطلاعاتی اضافه می‌کند: بر طبق اطلاعاتی که از ردیابی تانکرهای نفتکش به‌دست آمده است، صادرات نفت ایران پس از تحریم‌های ترامپ کاهش می‌یابد. او می‌گوید صادرات نفت رژیم ایران در دو هفته اول ماه ژوئن به‌شدت کاهش یافته و این نشان می‌دهد که تحریم‌های مجدد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، ممکن است برخی از خریداران نفت ایران را دلسرد کرده باشد.
کاهش ۱۶درصدی تولید نفت ایران در دو هفته ژوئن
نویسنده بلومبرگ اضافه می‌کند بر طبق داده‌های ردیابی تانکرها که توسط بلومبرگ جمع‌آوری شده، میزان نفت خام و میعانات اضافی، که شکل سبکی از نفت استخراج‌شده از میدانهای گازی است، در دو هفته اول ژوئن، به میزان ۱۶درصد به ۲.۱۱۴میلیون بشکه در روز کاهش داشته است.
به عقیده سیستم ردیابی تانکرهای نفت بلومبرگ کاهش شدید فروش نفت توسط رژیم ایران، نگرانی‌هایی را در این رژیم که درآمدهایش تنها به فروش نفت متکی است ایجاد کرده است. البته این میزان کاهش فروش نفت برای دونالد ترامپ که خواهان برخوردی قاطعانه با رژیم ایران است تشویق‌آمیز خواهد بود



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر