تعطیلی شرکت پترو صنعت جنوب در عسلویه


تعطیلی شرکت پترو صنعت جنوب در عسلویه

صبح روز یکشنبه 29 بهمن 1396  شرکت پترو صنعت جنوب در عسلویه به دلیل عدم پرداخت بیمه بصورت کامل و نیامدن شرکت جدید بعد از ۷ ماه با اعتصاب کارکنان پیمانکاری تعطیل شد.
جالب اینکه این شرکت از طرف مقامات حکومتی بعنوان یکی از بهترین شرکتها معرفی شده و سالهای متوالی است که برنده جایزه های مختلف حکومتی میشود. بعنوان مثال گزارش یکی از آخرین جوایزی که به این شرکت داده شده آمده  « چهارمین جشنواره ملی سالانه برترین شرکت های ایران (TOPEX) ، که با حضور مقامات کشوری و لشگری از جمله فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش ، مشاور وزیر اطلاعات ، مدیرکل بنیاد قرآنی کشور ، رییس انجمن دوستی ایران و کانادا و... در سالن همایش بین المللی هتل المپیک تهران در تاریخ 14 اسفند 1395 برگزار شد. در این همایش از گروه پتروصنعت به عنوان برترین شرکت ایران در حوزه پیمانکاری  نفت ، گاز و پتروشیمی و خدمات شایسته ای که این شرکت در بیش از 14 سال فعالیت به ثمر رسانده است، تقدیر ویژه به عمل آمد. »

حالا همکاران عزیز  خودتان قضاوت کنید این که بهترین شرکت از نظر مقامات حکومتی در حوزه پیمانکاری نفت گاز و پتروشیمی باشد وضعیت بقیه شرکتها و کارکنان صنعت نفت و گاز  چگونه است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر