مسئولیت رهبر در نابسامانی های نفت و گاز كشور- قسمت هفدهم


این گزارش با استفاده از برنامه صفحه آخر تلویزیون صدای آمریکا(فارسی) تاریخ  14 اردیبهشت 97 تنظیم شده است
سخنگوی دولت در گفتگوی اختصاصی با شبکه العالم: دارایی های آزادشده ایران را افزون بر صدمیلیارد دلار اعلام کرد و گفت این دارایی ها بطور کلی آزاد شده است و ما میتوانیم از آن استفاده کنیم.
خب بعد چه جوری استفاده میکنه از این داراییهای مردم ایران؟ یک پنجمش رو میارن داخل کشور, میگن که آوردیم داخل کشور, بدستور کی بقیه اش رو نمیارن؟ رسما دستور رهبر معظم. دولت روحانی اعلام کرد اصلا ۲۲میلیارد دلار گرفتیم کل پولی که آزاد شد ۲۲ میلیارد دلار بود بعد در کنارش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پول نقد که دولت روحانی با خوشحالی از دولت اوباما گرفت کلی هم سرش جنجال کرد قضیه اون کجاس؟
دولت آمریکا رد بخشی از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری پول نقدی را که دولت باراک اوباما دوسال پیش به جمهوری اسلامی ایران داده بود در دست تروریست های مورد حمایت ایران پیدا کرده است. ایران این پولها را برای پرداخت به نیروهای اصلی دست نشانده اش حزب الله لبنان, نیروی قدس سپاه پاسداران استفاده کرده است که اطلاعات پنهانی نشان میدهد که این پول بخشی از یک مصالحه برسر بازگرداندن پیش پرداخت ایران به آمریکا برای خریدهای تسلیحاتی پیش از انقلاب بوده است, پیش از انقلاب ۵۷. رد این پول به شورشیان حوثی که می کوشند قدرت را در یمن در دست بگیرند هم رسیده است.
پاراگراف آخر سند محرمانه رو توجه بفرمایید پاراگراف آخر سند گزارش بررسی منابع مالی طرحهای توسعه میدان گازی پارس جنوبی, پاراگراف آخر نوشته است..:
ج- در خصوص ایجاد تمهیدات لازم جهت برون رفت از شرایط تحمیلی طرحهای جدید ۱۸ بهمن ماه مقرر گردید شرکتهای, شرکتهای سپانیر (یعنی سپاه) و شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریائی ایران بحث فروش نفت خام را از طریق ایجاد بسترهای لازم در اسرع وقت پیگیری و نتیجه جهت انجام اقدامات بعدی در جلسه آتی گزارش شود.
کل فروش نفت خام دست سپانیر سپاه و تاسیسات دریایی اطلاعات( پایان گزارش مسئولیت رهبر در نابسامانی های نفت و گاز)




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر