کارگران «مجتمع متالوژی پودر ایران» ۵ ماه مزد معوقه و عیدی طلبکارند

 
 
کارگران «مجتمع متالوژی پودر ایران» ۵ ماه مزد معوقه و عیدی طلبکارند/کارفرما: به مرور مطالبات پرداخت می‌شود
 کارگران شاغل در «کارخانه متالوژی پودر ایران» واقع در شهرک صنعتی البرز قزوین مدعی هستند ۵ ماه دستمزد وعیدی سال ۹۶ را از کارفرمای خود طلبکارند.
به گفته کارگران «کارخانه متالوژی پودر ایران» حدود ۱۵۰کارگر در این واحد تولیدکننده قطعات و پودر آهن مشغول کارند که دستمزد سه ماه آخر سال ۹۶ و تیر و مرداد ماه سال جاری آنها به تاخیر افتاده و در عین حال عیدی و پاداش پایان سال ۹۶ خود را دریافت نکرده‌اند.
به نقل از کارگران این کارخانه گفته می‌شود؛ مجتمع متالوژی پودر ایران شرکت تولید و فروش خوبی دارد، اما دلیل پرداخت نشدن دستمزد خود را از سوی کارفرما نمی‌دانیم.
این منابع کارگری با بیان اینکه مجتمع متالوژی پودر ایران شرکت تولید و فروش خوبی دارد، اما دلیل پرداخت نشدن دستمزد خود را از سوی کارفرما نمی‌دانیم، در ادامه افزودند: با آغاز تحریم‌های اقتصادی و افزایش نرخ ارز در حال حاضر بسیاری از خریداران قطعات صنعتی و غیرصنعتی به تولیدات داخلی روی آورده‌اند و در این بین شرکت متالوژی پودر ایران نیز سفارش خوبی از خریداران دریافت کرده و کارگران در چند شیفت کاری مشغول کارند.
به گفته آنها، مدیریت «کارخانه متالوژی پودر ایران» بدهی‌های مالی زیادی بابت تاخیر در پرداخت بیمه کارگران به تامین اجتماعی دارد و در حال حاضر حق بیمه کارگران از شش ماه قبل به تامین اجتماعی پرداخت نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر