فراخوان کارگران گروه ملی فولاد برای تجمع


  فراخوان کارگران گروه ملی فولاد برای تجمع شنبه ۳ شهریور در مقابل استانداری اهواز

با درود واحترام خدمت کلیه همکاران محترم
 چند روز از موج جدید اعتراضات کارگران شرکت گروه ملی اهواز میگذرد و همچون گذشته شاهد خاموشی دوباره و مهر سکوت بر دهان مسئولین استان هستیم.
 جالب توجه در این اعتراضات مسدود کردن دو سوی محل تردد خودروها و محصور نمودن جمع اعتراضی کارگران در گوشه ایی از خیابان میباشد و سایر امور روال عادی خود را طی کرده و بانک هم به کار خود ادامه می دهد و تنها تفاوتش با سایر ایام فقط شلوغی و پر جمعیت بودن خیابان است.
حضرات گمان میکنند که با اینکه صدای رسانه ایی کارگران را خفه نموده و پتانسیل اعتراضی کارگران خود بخود افول نموده و کارگر خسته بدون هیچ نتیجه ایی و با دست خالی باز خواهد گشت.
 در پاسخ به محاسبه غلط آقایان باید این پاسخ را داد که شما با کارگران گروه ملی اهواز طرف هستید ، کارگرانی که رگ غیرتشان همچون کوره های ذوب فولاد را آب میکند و این کوره وقتی روشن شود خاموش و سرد نشده و هر لحظه بر حرارتش افزوده خواهد شد.
 پس فکر اینکه تعداد افراد شرکت کننده کم شود و یا ذره ایی از اراده شان کاسته شود از ذهن خود دور کرده و بدانید این موج هر روز سهمگین تر خواهد شد.
حالا که بانک ملی پاسخگو نیست و یا نمیخواهد پاسخ دهد ، نماینده ارشد دولت در استان و کسی که خودش یکی عوامل واگذاری شرکت گروه ملی است باید پاسخگوی ما باشد.
جناب استاندار که با بیان جمله تاریخی میدانم چه کسانی پشت پرده کار نکردن گروه ملی هستند ولی نام نمیبرم خشم کارگران و مسئولیت خویش در مقابل این قشر زحمتکش را دوصد چندان کرده است.
امروز و پس از گذشتن چند سال از گره کور مشکلات گروه ملی حالا روز روشنگری و شفاف سازی رسیده است و هفته آینده هفته شفاف سازی نام خواهد گرفت .
لذا ما کارگران شرکت گروه ملی اهواز فردا تجمعی تاریخی را رقم خواهیم زد و پس از ثبت ورود در شرکت
به سمت استانداری حرکت نموده و آقای استاندار باید پاسخگوی سوالات ما و افشا کننده نام کسانی باشد که مانع ترقی صنعت استان و راه اندازی گروه ملی فولاد اهواز و اقتصاد کشور هستند.
.
 خروش و انتفاضه ما باید درس عبرتی باشد برای تمام مفسیدین و کسانی که قصد در دست بردن در معیشت مردم دارند باشد
 لذا از همه کارگران و سرپرستان و مدیران درخواست میشود تا در تجمع فردا شنبه ۱۳۹۷/۰۶/۰۳حضور یافته و اتحاد و انسجام واقعی که در شان شرکت و پرسنل گروه ملی است را یکبار دیگر به نمایش بگذارند.
پس باز هم تاکید میکنیم حضور همگانی همه پرسنل در ایجاد تجمعی تاریخی و به یاد ماندنی فردا بر همگان واجب و ضروریست و بی توجهی وغفلت از آن یقینا در آینده برای همه ما جز آه و افسوس ثمری نخواهد داشت.
 حضوری که بعدها از آن به نیکی یاد کرده و با افتخار برای نسل های بعد بازگو خواهیم کرد.
بدیهی است که از حراست و سرپرستان و اشخاصی که از درب های ورودی دیگر ثبت ورود میکنند انتظار همکاری داشته باشیم ، چرا که آنها نیز همانند ما در این شرکت سهیم بوده و محل ارتزاقشان از همین شرکت می باشد و نبود گروه ملی یعنی نبود همه ما و عدم حضور تنها به مثابه خیانت به خود و شرکت خواهد بود  
وعده ما فردا شنبه ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ درب استانداری                                                                                           

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر